FAQ

Hoe kan ik me inschrijven?
Zoek in de agenda het evenement of congres op dat u wilt bezoeken. Klik op de link voor de website, hier kunt u zich inschrijven. U ontvangt per mail de bevestiging van deze inschrijving.

Hoe dien ik te annuleren?
Afhankelijk van de annuleringsvoorwaarden kunt u uw inschrijving eventueel annuleren, per mail of middels de link in uw bevestigingsmail. Bij annulering tot drie weken voor aanvang van de bijeenkomst worden annuleringkosten in rekening gebracht. Indien u binnen drie weken voor aanvang annuleert, berekenen wij het volledige bedrag. Indien u verhinderd bent kunt u een vervanger sturen.

Hoe geef ik een wijziging door?
Dit kunt u doen door in de bevestigingsmail die u heeft ontvangen op de link van uw registratie te klikken, dan komt u vanzelf bij uw inschrijving en kunt u uw gegevens aanpassen. Mocht u liever direct contact hebben, neem dan telefonisch contact op met +31 23 5552720.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?
Uw gegevens kunnen worden gebruikt voor het toezenden van informatie door HOEZO! en haar relaties. Wij gaan hier zorgvuldig mee om en zullen alleen voor u interessante informatie toesturen. Indien u hiertegen bezwaar heeft, dan kunt u dat aangeven op uw aanmeldformulier. Wilt u helemaal geen informatie meer ontvangen, dan kunt u dat ook aangeven.

Waar kan ik een routebeschrijving ontvangen?
Na inschrijving voor een evenement ontvangt u bij uw bevestigingsmail een link naar de routebeschrijving. Mocht u daarna nog vragen hebben, neemt u dan contact op met ons.